Explorer’da bıktırdı Office’de

Microsoft’un ürünlerini kullanmaya mahkum olmaktan bıktım artık. Şirketimizin Microsoft çözüm ortağı olması da ayrı bir güzellik.

Internet Explorer tarayıcısı ile açtığım bazı siteler ve sayfalar çok geç yükleniyor veya tıkanıyor. Tıkandığında programı sonlandırma seçeneğini kullanıyorum. Firefox’da bu şekilde bir kapatmada, kapanan sekmeler Firefox’u tekrar başlattığınızda geri geliyor. Ama hata olmadığını söyleyen Microsoft çalışanları bunu düşünmemişler. Bu eksiklik yüzünden zaman ve bilgi olarak çok şey kaybettim. Çözüm olarak sadece Firefox kullanamıyorum. Çünkü Firefox’da çoğu siteler ile uyumsuz.

Office 2000 başıma bela
Neden bu kadar tıkanıyor anlamak mümkün değil. 512 MB ekran kartı ve 1 GB RAM’i bulunan çift çekirdekli bilgisayarımın donanımı eğer buna yeterli değilse suç bende. Fakat son zamanlarda artan bu takılmalardan dolayı inanılmaz veri kayıpları yaşadım. Belge kurtarma menüsünden bir kısmını kurtarsam da kaybolan zamanımı kurtarmanın imkanı yok. Herhangi bir internet sitesinde bir yazıyı Word’e bırakmak çoğu zaman tıkanmasına neden oluyor. Bu iki üründen de bıktım artık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?