Son 1 yılda 14 TL elektrik 10 TL su

Yüksek miktardaki faturalar için su ve elektrik idarelerine kızıyoruz fakat ben Faturakendilerinden çok memnunum. Geçen sene yeni eve taşındığımda aldığım 10 TL’lik su hâlâ bitmedi. Şuan sayaçta 0,3 Ton su kaldığı yazıyor. Elektrik ile ilgili daha önce 0 TL gelen faturaları göstermiştim. Son 1 sene içerisinde toplam 6 faturanın 4 tanesi tüketim düşük olduğundan 0 TL geldi. Diğer iki fatura ise 7 TL. Bu durumda 1 yıl içerisinde elektriğe toplamda 14 TL, suya ise 10 TL ödeyerek Nobel Tasarruf Ödülüne aday olmaya hak kazandım.

Bu rakamlara nasıl ulaştım?
Elektrik faturasının bu kadar düşük gelesinin sebebi tasarruflu ampuller kullanmam olabilir. Ayrıca buzdolabı da kullanmıyorum. Çamaşır ve bulaşık makinesi de kullanmıyorum. Televizyonu da fazla izlemiyorum. Sadece aydınlanma, ütü, elektrikli ev aletleri, cep telefonları ve bilgisayar şarjı için bu bedeli ödedim. Su konusunda bir tasarruf yapmadım. Bulaşıkları elimde yıkamama rağmen bu kadar düşük olması beni de şaşırtıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?