Bana kimse Gökhan Tepe’ye benzediğimi söylemedi

Bazen arkadaşlarımı fısır fısır konuşurken görüyordum. Ben geldiğimde hemen toparlanıyorlardı. Benden gizledikleri bir şey olduğunu biliyordum. Ne zaman sorsam yok bir şey diyerek geçiştiriyorlardı. Ama bu konudan bahsettiklerini nerden bilebilirdim ki? Bana kimse bu güne kadar Gökhan Tepe’ye benzediğimi söylememişti. Gerçi bu durum “Niye benden gizlediniz?” diyebileceğim bir durum değil. Çünkü bana Tarkan’a da benzediğimi kimse söylemedi.

Beni Gökhan zanneti
Yuvama dönmek için Anadolu Seyahat'ten bilet almaya gitmiştim. İçeriye girdiğimde görevli kişi çok şaşkın bir şekilde yüzüme bakmaya başladı. O şaşkınlıkla, ağzından bu saçma soru çıkıverdi:

- Bilet mi almaya geldiniz?
- Eğer başka bir şey satıyorsanız onlara da bakabilirim.

Adamın aklından geçeni okuyabilseydim ona şöyle demek isterdim:

- Hadi ya ne bileti, satılık otobüs varsa onu almaya geldim.

Ama bilmiyorum, Gökhan Tepe otobüse yatırım yapar mıydı? Ben 1 Trilyona otobüs alıp 35 TL’ye bilet satarak iş yapmak istemem.

“Başka bir şey satıyorsanız onlara da bakabilirim.” cevabından sonra adam biraz kendine geldi. Ödeme için kartımı verdiğimde benim Gökhan Tepe olmadığıma emin olmuştu.

-Sana kimse söylemedi mi?
-Neyi?
-Sen Gökhan Tepe’ye benziyorsun.
-Hayır söylemediler.
-Valla, çok benziyorsun, hiç kimse söylemedi mi bugüne kadar?
-Söylemediler abi, sakladılar benden, gizlediler hep.

Gülüşmeler :)

Benzemediğim diğer sanatçılar:
Sezen Aksu
Emre Aydın
Nilüfer
Erkin Koray
Marc Aryan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?