Bu haber iPhone 3GS kazandırır mı?

Haber: Turkcell iPhone 3GS paketleri avantajlı mı?

Şimdi saatlerce uğraştım, hiç uyumadım, çok yoruldum gibi cümlelerle söze başlasam inandırıcı olmayacak. Çünkü normal çalışma sistemim bu şekilde. Son 24 saatte sisteme 45 yeni telefon daha kazandırdım. Bu haberi hazırlarken çok yoruldum desem ne olacak.

İç dünyamda neler var?
Her insanın iç dünyasında sakladığı, söylemekten çekindiği hayalleri olmuştur. İnsan zaten hayallerle yaşar, ben buna inanırım. Bir işi başarmanın yolu, önce hayalini kurmaktır. Benim de kendi içimde beslediğim, büyütüp okul çağına getirdiğim, üniversite mezunu hayallerim var. Ve bu hayaller şu an içimde çok yüksek mevkilere gelmiş, içime sığmayacak boyutlara ulaşmış durumda. Sanırım 28 Ağustos günü içimden taşan hayal hakkında bir ipucu vermektedir. (Son cümle sistem yöneticisine)

Neden iPhone 3GS benim olmalı?
N97’yi kaybettiğimden beri şiddetli bir depresyon geçirmekteyim. Her otobüse bindiğimde, sadece bakıp kıskansınlar, ya o ne öyle desinler diye çıkardığım ve Q klavyesinden mesajlar yazdığım anları hatırlıyorum. Gemide çektiğim fotoğrafları ve daha sonra dokunmatik ekranında parmağımı kaydırarak milletin gözüne soktuğum hallerimi hatırlıyorum. Sırf yanımızda duracak otobüsten baksınlar diye şöför olmayı bırakıp arka koltukta yolcu olmayı tercih ettiğim günler... Oysaki nasıl da kıskanmışlardı beni, ne güzel günlerdi.

Umarım iPhone 3GS ile de insanları kıskandırmak nasip olur :)

Yorumlar

  1. yazdıklarına baktım da ; ne kibirli şeysin sen öyle.

    YanıtlaSil
  2. Üzgünüm, haklısınız. Ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?