Artık ben de Şarkgülü Kırtasiye dostuyum

Artık ben de Şarkgülü Kırtasiye dostuyumYazmayı çok sevdiğimden mi bilmiyorum ama ben kalemimi çok seviyorum. Onu elime aldığımda bana bir özgüven geliyor ve kalemi bir güç olarak görüyorum. Her zaman beyaz renkli kalemleri tercih ederim. Beyaz beni rahatlatıyor. Bugüne kadar kalem ve silgiye verdiğim paralarla GAP projesi tamamlanabilir veya İstanbul Boğazına 3. köprü yapılabilirdi. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama kalemimi ve silgimi 1-2 ay içerisinde kaybediyorum.

Sürekli uç kırıyor
Yine 2 hafta önce tasarımı hoşuma gittiği için Magnum markalı bir kalem aldım. İçinde uç olmadığı için kalemin sağlam olup olmadığını deneme fırsatım olmadı. Eve gelip yazmaya başladığımda sürekli uç kırdığını ve takılma yaptığını gördüm. Geri götürecektim ama üzerindeki barkodu çıkardığım için biraz çekindim. 1 hafta kullandım fakat gerçekten hayatımın en zor güleriydi.

Yeniden bir kalem alabilirdim fakat...
Artık aldığım yere de iade edemezdim. Neredeyse 2 hafta olmuştu. Yeniden bir kalem alabilirdim fakat bunu yapmadım. Çünkü ortada bir sorun var: Ben parasını verip bir kalem aldım ve karşılığında kalem arızalı çıktı. Benden kaynaklanan bir durum değil. Tasarımını da beğenmiştim. O halde bu durumu firma ile paylaşmam gerekli diye düşündüm ve kalemin ithalatçı firması ŞarkGülü Kırtasiyeye bir yazı gönderdim.

Olması gerekeni yaptım
Yazıda yaşadığım sıkıntıları anlattım. Buraya kadar yaşanan durum çevremdeki herkes tarafından kahkahalarla karşılanıyordu. “Uç kırdığı” için 3.5 TL’ye aldığım kalemi ciddi ciddi şikayet ediyordum. Onlara göre normal olan “kalem uç kırıyorsa bir daha o markayı almazsın ve yeni bir kalem seçersin.”

İşte hediyeler :)
Şikayet yazısını gönderdikten sonraki gün firma yetkilisinden telefon geldi ve adresimi alıp yeni bir kalem göndereceklerini söylediler. Kargodan gelen paketi açtığımda içinde Magnum markalı farklı renklerde 3 tane kalem ve 5 kutu (içinde 120 adet olanlardan :)) uç gönderdiklerini gördüm. Bunları görünce çok sevindim.

Gönül alma mektubu
Fakat beni daha çok sevindiğim bir durum vardı, o da ürünlerin yanında gönderilen “Gönül alma” mektubuydu. ŞarkGülü firması bu davranışı ile, bu sektörde ciddi olduğunu göstermiş oldu. Şimdi bu durumu çevremdekilere anlatıyorum ve bana hala gülüyorlar. Hem de kahkahalarla.

Sen kimsin Selman
İşte bu ve buna benzer davranışlarımdan dolayı insanlar bana “Ya selman ne yaptın, sen hastasın gerçekten.” diyorlar ve evet ben gerçekten hastayım. Özgeçmişimi okumak için tıklayınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?