Seve seve ödemezsen saya saya ödersin

Yaklaşık 9 ay önce bilgisayarımdaki 7 parçanın değişmesi üzerine Gold Bilgisayar’a dava açmış ve paramın geri iade edilmesini istemiştim. Davayı kazanmama rağmen Gold Bilgisayar parayı vermekten çekinmiş ve icra yoluna başvurmuştum. Yasal ödeme süresi sonunda da parayı ödemediklerini görünce son çare olarak haciz işlemleri başlattım.

Ve dün (29.01.2010) bu uzun süren yolculuğun sonuna gelindi.
Gold Bilgisayar seve seve ödemediği parayı, haciz memurunun eline saya saya ödedi.

Saya saya ödetirler adama :)
Fatura bedelinin üzerine, mahkemede, icra müdürlüğünde ve haciz işlemleri sırasında harcadığınız tüm parayı firmadan alabiliyorsunuz. Ayrıca bu paranın yasal faizini de isteyebiliyorsunuz. Haklıysanız lütfen hakkınızı arayın ve firmaların tüketicileri mağdur etmelerini engelleyin.

Hakkınızı sonuna kadar arayın
Hiçbir yasal kararı dikkate almayan ve her seferinde ilgileneceklerini söyleyerek beni oyalayan Acer ve Gold Bilgisayar firmaları, bu tür sonuçlarla karşılaştığında, mağdur duruma düşen müşterileri için daha hassas davranacaklardır.

Tek yapabildikleri şey saygısızlık olsa gerek
Haciz işlemleri sırasında saygısızlık yapan firma çalışanları umarım egolarını tatmin etmişlerdir. Bu hareketlerini kaybetmenin verdiği hazımsızlık olarak görüyorum. Bu yaptıkları ile kendilerine taş atmışlardır. Gold Bilgisayar benim ve çevrem için bitmiştir.

Konuyla ilgili bağlantılar:
Arif sinan ünlü mü, ünsüz mü?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?