Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?

Ben HastayımBüyüklerimizin çok güzel bir sözü vardır: Haklıysanız sakin olmayı başarabilirsiniz. Bu söz çok önemli ve çok güzel bir söz. Yaşadığım bir çok olayda, insanların bana neden bağırdıklarını bu sözü düşünerek anlayabiliyorum. Arızalanan 7 parçasıyla birlikte Acer markalı bilgisayarımdan çok defa bahsettim. Yakın zamanda bu süreç sonuçlanmıştı.

Hiç gerek yoktu ama...
Adli sürecin başlangıcında Gold Bilgisayar’ın bir suçu olmamasına karşın, devam eden süreçte avukatların ilgisizliğinden dolayı bu firmaya karşı da güvenim kalmadı. Öyleki servisten verilen "7 adet parça değişmiştir." fişleri üzerine, mahkeme tebligatından sonra görüştüğüm avukatların “Hiç gerek yoktu, biz sizinle ilgileneceğiz.” sözleri, icra davası sonucunda da tekrarlandı. Ama sonuç olarak hakkımı almam için haciz davası açmam gerekti.

Haklıysan sakin olmayı başarabilirsin
Gold Bilgisayara yapılan haciz işlemleri sırasında yaşanan bir olay, bana tekrar “Haklıysan sakin olmayı başarabilirsin.” sözünü hatırlattı. Kaybetmenin verdiği hüznü kaldıramayan bir yetkili , “Benimle ilgilenmediniz.” şeklindeki sözüme karşılık, kendini bana ve üstlerine karşı ispatlama adına, güvenlik görevlilerinden bina dışına çıkarılmamı istedi. İnsanları ve hayvanları üzmeyi sevmediğimden, kendisini üzmeden dışarıya çıktım.

Kendisine bir kez daha taş attı
Ama Gold Bilgisayar bu hareketiyle kendisine bir kez daha taş attı. Çünkü ben her ne olursa olsun bir müşteriyim ve haciz yoluyla aldığım bu parayı bilgisayar almak için tekrar Gold Bilgisayar’da harcayabilirdim. Kaldı ki bu para onların cebinden de çıkmayacak. Sonuçta asıl sorumlu olan Acer bu masrafları karşılayacak. Sanırım bunu kabul etmek zor oluyor.

Saya saya ve seve seve ödedi
İcra dairesindeki tüm memurlar, parayı hemen tahsil edeceğimizden emin oldukları için benim dosyamı almak istediler. Fakat yaşanan durum karşısında haciz memuru da şaşırmıştı. Hareketlerine karşılık gelen kelimeyi yüzüne karşı ifade ettiğimde, bunu “tutanaklara” geçirme çabası içine giren ve bu çabası boşa giden ünlü avukat, sonuç olarak 1.900 TL’yi saya saya ve seve seve ödedi.

Kaybedenler ve kazananlar listesi
Gold Bilgisayar kaybetti – Media Mrkt kazandı
Acer kaybetti – Samsung kazandı
Arif Sinan kaybetti – Ahmet Selman kazandı

Konuyla ilgili yazılar:
Seve seve ödemezsen, saya saya ödersin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor