Çitliyo, beynimin içinde çıtlıyo

Çitliyo yaSabah 10'da yattığım için aşağıda anlatılan durum çok normal aslında. Günlerden bir gün sabah simit almak için fırına gitmiştim. Fırında çeşit çeşit simitler vardı. Genelde çörek otlu olanı alıyorum. Fırındaki o kadını ne zaman görsem aklıma "Üvey anne" espirisi geliyor. Bu espiri hakkında daha sonra açıklama yapacağım.

İşte o an
Simitlerimi alıp fırından çıktıktan sonra çiçekli bahçemizin yollarında koşarken gözüm köşedeki büfenin dışında duran çekirdek paketlerine takıldı. Markası "Çitliyo" olanlar :) ve ne gariptirki o paketi görür görmez yüksek bir ses tonu ile kaldırımın ortasında "Çitliyo, muhabbete kitliyo" dedim ve yoluma devam ettim.

Hatırlamak istemiyorum
Fazla sürmedi, bir kaç saniye sonra kendime geldim ve gördüm ki; cebren ve hile ile aziz beynimin, bütün kıvrımları zapt edilmiş, bütün boşluklarına girilmiş, bütün masaları dağıtılmış ve kafamın her köşesi bilfiil işgal edilmiş durumdaydı. Gülüşmeler ve şaşkın bakışlar içerisinde ağlayarak eve koştum ve yatağıma atladım. O bakışları hatırlamak istemiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?