Algılayamadığım teknolojiye neden para vereyim? Apple iPhone 4

Algılayamadığım teknolojiye neden para vereyim? Apple iPhone 4Yaklaşan doğum günüm nedeni ile Apple’ın, iPhone 4’ün çıkış tarihini öne alması beni çok mutlu etti. Açıkçası böyle bir sürpriz beklemiyordum. Yeni iPhone modelinden beklentim görüntülü görüşme özelliğinin olması ve kamerasının daha da iyileştirilmesi idi. Sağolsunlar Apple mühendisleri bu isteklerimi değerlendirmiş ve çift kamera ile görüntülü görüşme yapabilen ve 5 MP çözünürlüğünde HD video kaydı yapabilen süper bir ürün ortaya çıkarmışlar.

Retina Display
Daha önce kendimi iPhone 3GS ile karşılaştırmıştım. Yakında iPhone 4 ile de karşılaştırma yaparım. Yalnız en çok merak ettiğim, insanın gözünün algılama kapasitesinden bile daha yüksek çözünürlükte olan ve Retina Display adı verilen yeni teknoloji ekranı çok merak ediyorum. Apple’ın bu hareketinden şunu çıkarttım. Algılayamadığım teknolojiye neden para vereyim?

Nedensiz sevmek
Ama atalarımızın dediği gibi “sevgi anlaşmak değildir, nedensiz de sevilir.” sözünden dolayı buna mantıklı bir neden aramaya gerek yok. iPhone 4 sevilir.

Biliyorum...
Değerli abim, iş arkadaşım, patronum, Avea, Vodafone ve Turkcell hakkında ileri geri konuştuğumda bile bana sinirlenmeyen en güzel en iyi insan (Erkan Yılmaz) biliyorum ki, bana doğum günümde böyle bir hediye alacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?