Bu arabayı öptüler

Elektrikli arabaların motor kısmında nasıl bir mekanizma vardı, bunu çok merak ediyordum. Fuarda bu merağımı fazlası ile giderdim. Mini standında hem yeni modellere bakıp hem de elektrikli miniyi inceledim. Kapalı bir kutu var, üzerinde de dokunmayınız yazıyor.

Mini Cooper Countryman modeli:
Mini standanda Countryman modelini de inceledim. Arka koltukta oturuken önce bir çığlık ardından da öpüşme sesleri duydum. Arabanın içine atlayan iki kızdan biri direksiyona sarılıp öperken, diğeri de torpido gözünü ve kapı kollarını yalıyordu. Yaklaşık 1 dakika süren bu durum sonrasında kızlardan biri "Biz bu arabayı istiyoruz." dedi.

Bu sırada arabanın içinde kızlar, ben ve satış temsilcisi vardı. Satış temsilcisi kızların bu sözleri karşısında sessiz kalınca kendimi tutamadım.

- "Arabanın para ile satın aldığınızdan haberiniz vardır umarım." dedim.

Küçük bir duraksamadan sonra satış temsilcisi:

- "Peki efendim, ne zaman almak istiyorsunuz?" dedi.

Kızdar 2 sene sonra deyince, arabayı neden öptüklerini anladık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?