Garanti'den yeni icat: Banka Gizlilik Politikası

Müşteri temsilcisinin hazır metinleri okuyup “Onaylıyor musunuz?” sorusuna karşılık,
Hiç bir şekilde hiç bir ücret ödemeden, Kredi Kartı Ödeme Güvencesinden yararlanabilecek miyim? Eğer siz bunu onaylıyorsanız ben de onaylıyorum.” diyerek başa bela olma listesinde tekrar ilk sırayı alan Garanti Bankası, ilk faturada Kart Ödeme Güvencesi başlığı altında harcamalarımın yüzde birini kesince dayağı haketti.

Haklı Müşteri Hattı’nı aramamı söylediler. Buranın şikayetler karşısında, özür dilemekten başka bir şey yapmadığını biliyordum. Ödediğim primin geri iade edilmeyeceğini söylemeleri onlara daha da güzel şeyler söylememe neden oldu.

Kod adı Tuğba
Bana 25 gün önce yanlış bilgi veren elemanı, telefonun diğer ucundaki, kod adı Tuğba olan arkadaşına şikayet ettim. Arama kayıtları mevcut olduğundan hata yapan elemanı hemen tespit ettiler. Şikayetimi nasıl takip edeceğimi sordum. İşte böyle takip edeceksiniz:

Banka Gizlilik Politikası nedeni ile şikayetinizi takip edemeceksiniz.

Yani diyorki, biz sizi kandırmak için her türlü yalanı söyler paranızı alırız, sonra siz, “Size değer verdiğimizi düşünün” diye açtığımız Haklı Müşteri Hattını arasınız. Ama şikayetinizi takip edemezsiniz. Çünkü Gizlilik Politikası var. Böyle bir durumda, sizi kandıran bankaya güvenmekten başka bir seçeneğiniz yok. Ben de kendisine bunu söyleyip telefonu kapattım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?