Turkcell'den beni memnun eden biletler

12 Mart 2010 tarihinde Gnctrkcll Sinema kampanyasından yararlanamadığım için Turkcell'e gönderdiğim şikayet 150 gün sonra bana iki adet sinema bileti göndermeleri ile son buldu. Ayrıca şifre almak için göndermiş olduğun kısa mesajın ücretini de geri ödediler :)

"Arıza sistemden kaynaklanmıştır." açıklaması için 150 gün geçmesini bekledik. Bu süre içerisinde Sanayi ve Ticaret Bakanlığına ve Bilgi Teknolojileri Kurumunua da dilekçe ile bilgi gönderdim. Tüm bu işlemlerin sonunda iki adet sinema bileti ve geri iade edilen 50 Kuruş kazandım.


Konunun özeti:
12 Mart 2010 tarihinde Gnçtrkcll Sinema Kampanyasından yararlanmak için Gnctrkcll şifremi POS cihazına girmiştim. Fakat cihazdan çıkan kağıtta, "Bu kampanyaya sadece Gnctrkcll üyeleri katılabilir." uyarısı bulunuyordu. Bunun üzerine yaptığım şikayette, onlarca telefon görüşmesi, e-postalar geldi gitti. 150 gün sonra Turkcell'den arayan yetkili arızanın sistemden kaynaklandığını söyledi ve adresime iki bilet gönderdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?