Keşke herkes onun gibi olsa

Belki de önce dekont olayından bahsetmem gerekiyordu ama bunu daha öncesinde anlatmak istedim.

Dekont işini çözmek için 7. senemin sonunda sözleşmemin tek taraflı fesh edildiği okuluma yeniden gittim. Yakın bir zamanda adı kötü bir olaya karıştığı için içeri girişlerde kimlik göstermek zorunluydu. Eğer öğrenci kimliğiniz yoksa kapıda bi 10 dakika bekleyip kayıt olmanız gerekiyordu. Eğer hem okulun öğrencisiyseniz ve hem öğrenci kimliğinizle birlikte normal kimliğinizde yanınızda yoksa ve eğer adınız Ahmet Selman değilse içeri girmeniz biraz sıkıntılı oluyordu :)

Bu kez yanımda normal kimliğim vardı fakat öğrenci kimliğim yoktu. Kontrol görevlisine kimliğimin yanımda olmadığını söyledim.

Evde mi unuttun?” diye sordu.
Evet” dedim. Sonuçta eski kimliğim yanımda olsaydı onu gösterecektim ve gerçekten de onu evde unutmuştum. Kayıt işlemleri için diğer görevlilerin yanına gitmemi istedi.

Ona kayıt olmaya geldiğimi, isterse başka bir okulun kimliğini gösterebileceğimi söyledim. Sonuçta öğrenci adamız. Ha bu okulun kimliği ha başka okulun kimliği :)

Olmaz, kayıt yaptırman gerekli.” dedi.
Peki efendim, nereye gitmem gerekiyor? diye sordum.
Bu sorunun üzerine adam bi durdu ve cevap vermekte gecikti. Gözlerime bakarak bekledi ve “Sen geç” dedi.

"Sen geç arkadaşım sen geç. Keşke herkes senin gibi olsa."

Ve böylece kayıt olma zahmetinden kurtulmuş oldum. Adamın bana geç demesinde nur yüzümünde faydası olmuştur tabi ki, ama zaten Tarkan bile bu konuda aynı şeyi söylüyor: “Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır.”

Bazı öğrenciler kimlik getirmediklerinde güvenlik görevlilerine olmadık şeyler söylüyorlar. Adam da ben hiç tepki göstermediğim için “Ulan buna geç demeyeceğimde kime geç diyeceğim” diyerek beni görmezden geldi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?