Sallasam Tutar mı?

Çağrı merkezinde çalışmak, deliler hastanesine ön kayıt yaptırmak ile aynı şeydir. Her çağrı geldiğinde, sevdiklerimizle birlikte yaşağıdığımız bu dünyayı daha başka kimlerle paylaştığımızı gördükçe, içinizdeki insan sevgisinin azalıp, hayvan sevgisinin arttığını da göreceksiniz.

- Ama benim e-posta adresim yok.
+ O zaman sallayın bir tane adres.
- E ama sallasam tutar mı?

- Pantech PG1600 telefonum var, telefonumu çok seviyorum. Bataryasını alabilir miyim?
+ Bizde bu ürünün bataryası yok.
- Ben görüyorum ama.
+ Tamam o zaman fiyatı nedir?
- ee şey...
+ Sepete ekle butonu var mı?
- eee....??
- (Karısı telefonu aldı ve merhaba eşim zorla arattırdı. Ekranda "Aradığınız ürün bulunamadı." yazıyor.

- İnternetten sipariş versem kargoyla gönderme imkanınız var mı?
+ Zaten sadece kargoyla gönderiyoruz. (Yok tüm Türkiye siparişini gelip kendi alıyor. Biz kargoyla gönderemiyoruz.)

- Kasa almak istiyorum.
+ Ürünü internette gördünüz mü?
- Hayır görmediğim için arıyorum.
+ O zaman yok elimizde.
- Eee, şey... ama burda var gibi sanki.
+ Ürünü görüyor musunuz ekranda?
- Evet görüyorum.
+ Biraz önce görmüyorum demiştiniz :)
- ehe ehe???

- Çok pahalı bu ürün, başka yerlerde daha ucuz.
+ Neden bizi aradınız o zaman?
- eee, şey ben güvendiğim bir yerden alışveriş yapmak istedim.
+ Daha önce bizden alışveriş yaptınız mı?
- Hayır ilk defa yapacağım.
+ Anladım, ilk görüşte aşk yani bizimkisi.

+ Ürün kodunu verirseniz size yardımcı olabilirim.
- Nerdeki ürün kodunu?
+ Nerden baktınız ürüne?
- İnternetten...
+ O zaman internettekini vereceksin (ulan)

- Kargom hala gelmedi.
+ Kargoyu arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
- Ama nasıl soracağım ki, kimin adına verdiniz kargoyu?
+ Siparişi kimin adına yaptınız?
- Kendi adıma yaptım.
+ O zaman kendi adınızı vereceksiniz.

+ Verdiğiniz cep telefonu numarasında bir yanlışlık var?
- Evet olabilir, kafadan sallamıştım.
+ ..?

- İnternette bir ürün gördüm, stoklarınızda var mı diye aradım.
+ "Sepete ekle" butonu varsa stoklarımızda vardır.
- "Sepete ekle" butonu var.
+ Tamam o zaman sipariş verebilirsiniz.
- Peki kesin var mıdır?
+ Ya Hay!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?