Müşteriyi Üzmeyin

Yeni şirket politikamız "Müşteriyi Üzmeyin." olunca telefonla bizi arayıp test etmek isteyenlerin dereceleri de arttı. İnsanın böyle müşterileri varsa zaten üzmesine de gerek yoktur.

- Merhaba elinizde LG şarj aleti var mı?
+ Hayır yok.
- Ama internette "Yakında stoklarımızda" yazıyor.

- Sepetimden ürün silmek istiyorum. "Sil" tuşuna bassam silinir mi?
+ Evet silinir.
- Teşekkür ederim.

- Merhaba sitenizde bir çok ürün görüyorum. Hepsi size mi ait?
+ Hayır yarısı karşıdaki bakkalın.
- Teşekkürler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?