Müşteriyi Üzmeyin
Yeni şirket politikamız "Müşteriyi Üzmeyin." olunca telefonla bizi arayıp test etmek isteyenlerin dereceleri de arttı. İnsanın böyle müşterileri varsa zaten üzmesine de gerek yoktur.
- Merhaba elinizde LG şarj aleti var mı?
+ Hayır yok.
- Ama internette "Yakında stoklarımızda" yazıyor.
- Sepetimden ürün silmek istiyorum. "Sil" tuşuna bassam silinir mi?
+ Evet silinir.
- Teşekkür ederim.
- Merhaba sitenizde bir çok ürün görüyorum. Hepsi size mi ait?
+ Hayır yarısı karşıdaki bakkalın.
- Teşekkürler.
- Merhaba elinizde LG şarj aleti var mı?
+ Hayır yok.
- Ama internette "Yakında stoklarımızda" yazıyor.
- Sepetimden ürün silmek istiyorum. "Sil" tuşuna bassam silinir mi?
+ Evet silinir.
- Teşekkür ederim.
- Merhaba sitenizde bir çok ürün görüyorum. Hepsi size mi ait?
+ Hayır yarısı karşıdaki bakkalın.
- Teşekkürler.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...