Kızların gerçek yüzü: Sınav haftası

Bir gecede iki filmin izlendiği, monopol, batak, poker gibi oyunların oynandığı, günün büyük bir kısmının uyuyarak geçirildiği ve böylece arkadaşlar arası samimiyetin arttığı sınav haftaları bize bir gerçeği daha göstermekte: Güzel sandığımız kızların gerçek yüzü

Yarım ekmek arası tavuk döner + ayran
Normal zamanda İngiltere Kraliçesi Elizabet’in gençlik zamanlarındaki gibi güzel giyinip, “en ucuz fiyat garantisi” rekabeti yapan teknoloji firmaları gibi kendi aralarında rekabet eden kızlar, sınav haftası olduğunda 2 TL’ye yarım ekmek arası tavuk döner + ayran satan büfeler gibi basit ve sönük oluyorlar. 

ay çok çalıştım valla
Makyaj konusuna bir şey demiyorum, zaten insanın her zaman doğal maden suyu gibi olmasından yanayım fakat bu pijama olayı kızlarda oldukça sık bir şekilde görünmeye başladı. Özellikle üst sınıflar yeni gelen birinci sınıflara kötü örnek oluyorlar. Sınav haftasının başlarında eski formunu korumaya çalışıp ligin orta sıralarda kendisine yer bulan kızlar, sınav haftasının sonlarına doğru ligden düşme noktasına kadar geliyorlar.

Bir pantolon giymek çok mu zor?
Okula pijama ile geldiklerinde “ay ben çok çalıştım valla, pantolon bile giyecek zamanım yoktu” mesajı vermeye mi çalışıyorlar acaba? Eğer böyleyse o halde erkekler hergün çok ders çalışıyor demektir.
Hergün saç sakal karışık, pijamayla gelen erkek de var şortla gelen de... Sınavlar bitiyor ertesi gün bir bakıyorsun, Adnan Hoca’nın dediği gibi çok şeker, çok tatlı, kedi gibi kızlar dolaşıyor ortalıkta.

Önemli olan ruh güzelliği
Eğer bir kızdan hoşlandıysanız, ciddiyseniz acele etmeyin, sınav haftasını bekleyin. Onun gerçek yüzünü çok iyi bir şekilde göreceksiniz. Ama önemli olan ruh güzelliği diyorsanız, o sizin ruhunuzun güzelliği diyorum. İnsan aşık olunca zaten gerçeği değil, hayalinde kurduğu insanı görüyor ve eksiklikleri onun için güzellik oluyor.

Yorumlar

  1. Milletin pijamasına bakacağına ders çalışsan senin için daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  2. Bu sözlerin bana mı?

    YanıtlaSil
  3. Belki giyecek birşeyi yok, neden dalga geçiyprsun

    YanıtlaSil
  4. Resimdeki gibi tek tip mi giyinelim :) sinav haftasinin nasil yogun oldugunu sen daha iyi bilirsin. Malum yillardir okuyorsun.

    YanıtlaSil
  5. evet abi bakımlı kız pantolon giymeye de her türlü vakit bulur. Bu çok çalıştım da bir imaj tabi :)

    YanıtlaSil
  6. @sedef: Tamam.

    @fatma: Aynaya bak.

    @Adsız: Normal zamanda o harika giysileri nasıl buluyorlar o zaman?

    @esra: Evet biliyorum ama okula hiç pijama ile gelmedim.

    @kutlutuğ: Adamsın kutlu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?