Üstüne Zeynep yazınız


“Aşk bir askerin sivil elbiseleri gibidir. Giymek için zamana ihtiyacı vardır.”

Üzerime giyecek adam gibi bir şey bulmakta zorlandığım için giyim konusunda Afrika ülkelerinden bile gerideyim. Acil giysi ihtiyacımı karşılamak için Şaban Giyim, Sevalguy gibi dünyaca ünlü markaların mağazasının önünden geçtikten sonra Colin’s şubesine girdim.

Bence mağazalarda bayan reyonları giriş katta değil üst katta olmalı. Gün boyunca mağaza mağaza dolaşan bayanlar merdivenleri inip çıkarak zayıflar ve hiç farkında olmadan kilo verirler. Fakat bazen hayatta her şey istediğiniz gibi olmuyor. Bu yüzden kafamda deli sorularla birlikte üst kata çıkıp neler olduğuna bakmaya başladım. Yeni sezonda başlayan yeni diziler gibi çok harika ürünler vardı. Mağazanın dört bir yanını, üstünü ve altını dolaştıktan sonra harika bir t-shirt gördüm ve beğendim.

Elimde t-shirt, tam merdivenlerden aşağıya inmek üzereydim ki bana giyinmemde yardımcı olan Zeynep kod adlı reyon görevlisi “bir dakika, bir dakika” diyerek arkamdan geldi ve:

“Üzerine Zeynep yazalım.” dedi.
“Ne!! T-Shirt’ün üzerine mi? Bu durumdan arkadaşım hoşlanmaz ama.” dedim ve ödeme yapmak için kasaya doğru yürüdüm.

Kasadaki görevliye gülümseyerek üzerine Zeynep yazmamız gerektiğini söyledim.

- Neresine yazalım?
+ Kalbimin üstüne doğru yazılsın.
-Peki :)
- Zeynep Hanıııım. Beyefendi t-shirtün üzerine Zeynep yazdırmak istiyor bi bakar mısın?

Yukarıdaki görevli bu sesi durunca gülerek aşağıya geldi. Kasadaki görevli ona:

- “Arkadaşın mı tanıyor musun.” dedi. Ben hemen lafa girerek
+ Evet arkadaşız az önce yukarıda tanıştık dedim.

Güzel bir alışveriş olmuştu. Bana güle güle kullanın dediler. Gerçekten de dedikleri gibi t-shirtü her giydiğimde bu olay aklıma gelir ve güle güle kullanırım.

(Bu yazımı dikkate alıp erkek reyonunu üst kattan alt kata taşımışlar. Şimdi bayanlar üst kata çıkmak durumunda kalıyor)

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?