HepsiBurada.com Anlayışı

HepsiBurada.com Anlayışı
HepsiBurada.com kadar sevmediğim bir alışveriş sitesi yok. Bu yıl yaptığım son 3 siparişim de Süper Hızlı Gönderi olmasına rağmen 24 saat içerisinde kargoya teslim edilmesi gereken ürünler ortalama 5-6 gün sonra kargoya teslim edildi. Ve hâlâ satın aldığım ürünlerde 24 saat içerisinde kargoya teslim edileceği yazıyor. Gönderemediğiniz ürünün üzerinden hiç değilse Süper Hızlı Gönderi etiketini kaldırın.


Süper Hızlı Gönderi etiketi bilinçli olarak yazılıyor
Ürün ellerinde olmasa bile satışı az olan ürünlere bilerek Süper Hızlı Gönderi yazıyorlar. İnsanlar buna aldanıp ürünü sipariş ediyor. Onlar için, müşteri şikayet etse bile siniri geçince tekrar mecburen bu dükkana girecek. Bu taktik HepsiBurada.com gibi satışı yüksek ama iş ahlakı düşük bir firmadan beklenen, müşteriyi kandırarak satış yapma taktiğidir.

Ürün yorumlarında işine gelenleri onaylıyorlar
Ürün yorumlarına geciken teslimat süresi ile ilgili bir şey yazamıyorsunuz. Bu mantıklı, sonuç olarak orada ürünle ilgili yorumların yer alması gerekli. Ama “Ürün elime hemen ulaştı, çok hızlı ve güvenli” diye bir yorum yazarsanız bu yorum beğenilen yorumlar arasında çıkıyor. Bunu HepsiBurada’nın oyunlarından sayabiliriz.

Alternatifi ne yazık ki yok
Bugüne kadar HepsiBurada.com’a alternatif çıkaramamış olmak da bu işe girişen büyük firmaların suçu. HızlıAl.com’a bakıyorsunuz, her şey var ama ne ürün açıklaması var ne de yorum. Müşteri Hizmetlerine ulaşmak için çok fazla bekliyorsunuz. Alışverişte ilk öncelik fiyat olduğundan dolayı bazı ürünler HepsiBurada’da dönem dönem ucuz oluyor. Bu sebeple mecburen almak durumunda kalıyorsunuz.

HepsiBurada Anlayışı
Müşteri Hizmelerine defalarca bu durumu ilettim. Ama HepsiBurada.com’da çalışan bir müşteri temsilcisinin sayfadaki bir bilgiye müdahele etme gibi bir durumu yok. Üst yetkiliye aktarsa bile belli ki ilgilenmiyorlar. İnternette okuduğum şikayetlerde genellikle “Siparişlerin geç gönderilmesi, arızalı ürün gönderimi, iptal edilen siparişin para iadesini geciktirme” gibi mesajlar var. Binlerce şikayet var fakat çözüm hep standart. “Anlayışınız için teşekkür ederiz.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?