Kütahya Astur rezilliğine yorum geldi

Kütahya Astur ile ilgili bir yazımda yolculuk yapanlara ikram olarak rezillik dağıtıldığından bahsetmiştim. Bu yazıma isimsiz biri tarafından yorum geldi. İşte yorum:

"Hastaysan özel aracınla git ne mezdek ne şımarık birisin ***KÜTAHYA ASTUR*** KADAR BAŞINA TAŞ DÜŞSÜN."

Yorum hakkında fazla bi şey söylemeyeceğim. Eğer ben buraya Kamil Koç'ta veya Anadolu Seyehatte rezillik dağıtıyorlar yazsaydım, onlar bana geri döner ve problemimi sorarlardı. Ama yaptıkları gibi yorumları da benzer olan bir tavır geldi işte.

Beğenmiyorsan özel aracınla git
Mesele beğenip beğenmemekle veya özel aracımın olup olmaması ile ilgili değil. Benim özel uçağım olsa ve ben uçağımı kullanmayıp herhangi bir firma ile yolculuk yapmak istesem beni eşek gibi taşıyacaklar. Gerçi zaten bazılarının yaptıkları bu: İnsan gibi değil, hayvan gibi taşımak. Eğer siz insan taşıyan bir sektörde çalışıyorsanız bana "beğenmiyorsan kendi arabanla git" şeklinde bir cümle kuramazsın. Hatalarınızı görür ve düzeltmeye çalışırsınız.

Ne mezdek Ne şımarık birisin
Daha önce nerede çalıştığını bilmediğim bu yorumu yapan kişi, kendileri melekmiş gibi bir de bana hakarette bulunmuşlar. Bu hakarete cevap bile vermeyeceğim. Çünkü onlarda bu yazdıkları gibi daha bir çok kötü söz ve hareket vardır. Kötü söz sahibinindir.

***KÜTAHYA ASTUR*** KADAR BAŞINA TAŞ DÜŞSÜN
Olur görürsem söylerim. İşte size müşteri memnuniyeti. İşte müşteriye verilen değer.

Not: Bu yorum isimsiz biri tarafından bırakılmıştır. Kütahya Astur'da yaşadığım sıkıntıları reziilik olarak aktardım. Bu herhangi bir firma da olabilirdi. Bu yorum rakip bir firma tarafından da yazılmış olabilir. Bunu bilmiyorum. Genelde bu tür şeyler söylendiğinden cevap olsun diye yazdım.

Yorumlar

  1. Sevgili isimsiz arkadaş,

    Aslına bakarsan yaptığın yorum beni baya gülümsetti. Merak etme, eğer bir gün Kütahya'ya yolum düşerse sırf düşen taşın ne kadar büyük olduğunu görmek için bile olsa ***KÜTAHYA ASTUR***(böyle daha afili oluyor sanırım) firmasını tercih edeceğim.

    YanıtlaSil
  2. sabah eskişehirden kütahyaya gelen ilk otobüse binin
    45+10 yada +15
    +10 +15 ayakta taşıdığı yolcu sayısı
    artık burdan rezilliğin ne kadar olduğunu anlarsınız.
    hiç bi denetim yoktur hiç mi görmezler bunları

    YanıtlaSil
  3. herkes tutturmuş bir yol gidiyor. bilet bulamadıklarında ise neresi olursa olsun giderim laflarına düşüyorlar. El insaf öğrencinin erzakları ellerine kadar nasıl ulaşıyor bir düşünsünler. herkes ekmeğinin derdinde baba parasıyla herşey yürümüyor.hayırlı işler tüm kütahya astur çalışanlarına. allah bela kaza vermesin

    YanıtlaSil
  4. ben kütahya astur firmasında muavinlik yapıyorum sayın arkadaşlar.tabi bazı hatalar olabilir belki bunu sadece 1kişi yaptı ama bunu bütün çalışanlara yansıtmak olmaz.bizim aracımızda çaylar lipton koka kola meyve suları cappy kekler ülker sularımız erikli lütfen bidaha şikayette bulunurken aracın plakasınıda yazalım

    YanıtlaSil
  5. astur gerçekten rezillik şöförlerine diycek bişeyim yok ama muavinler resmen yoldan toplama firma olarak tek oldukları için bu bölgede at koşuruyorlar.ya öyle firmaki ne mola ne bişey resmen tutuyorsun sanayiya uğrayıp yağ almaları cabası.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?