Kütahya Astur'dan çılgın muavin dedi ki:

Kütahya Astur otobüslerinde rezillik dağıtıyorlar yazısına gelen ilginç yorumlar:

Çılgın muavin:

güzel kardeşimm metro geldi binmeyiver korkma kütahya astur senin binmemenle batmaz astur milliyetçi insan taşır senin gibilere zaten ihtiyacımız yok inşallah bidahaki sefer benim arabaya binersinde görüşürüz...

Diğer gönderilen yoruma oranla daha yumuşak bir dil kullanılsa da talihsiz sözlerden dolayı bir şeyler yazmak istedim.

Kütahya Astur senin binmemenle batmaz
Eğer biz ülkemizi seven insanlarsak (ve siz, dediğiniz gibi milliyetçi iseniz) bu ifade neden kaybettiğimizi, neden birlikten bir kuvvet oluşturamadığımızı göstermiyor mu? Ben bunu bir yerden hatırlıyorum: "Bir benim tasarruf yapmamla olmaz bu işler." İşte zaten biz bu durumdan dolayı sürekli geriye gidiyoruz. Beni değil siz herkesi ve herşeyi kaybetmişsiniz.

Kütahya Astur milliyetçi insan taşır
Hizmet firmaları insanları insan oldukları için sevmeli ve işlerinin sorumluluklarını eksiksiz yerine getirmelidir. Herkes eşit ve aynı haklara sahip. Uçmadan önce yürümeyi ve koşmayı öğrenmek gerek. Bu yüzden siz önce insan taşımayı öğrenmelisiniz. Daha sonra da farklı kitlelerin farklı ihtiyaçlarına göre hizmet vermelisiniz. Ne sizin demenizle siz, ne de biz milliyetçi oluyoruz. Zaten milliyetçi olup insanlara biraz saygı gösterseydiniz, şu anda benden daha yaşlı arabalarla hizmet vermezdiniz.

Bizim sana ihtiyacımız yok
Bu şekilde devam etmeniz halinde en fazla 3 sene içerisinde şehirler arası hatlarda artık siz olmayacaksınız. Nedeni çok basit: "Artık size ihtiyaç kalmayacak."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?