Mum gibi

İnsanların benim yüzümden mutlu olduklarını gördükçe şaşırıyorum. Benimle benzer sıkıntıları yaşayan arkadaşıma, onu düştüğü yerden kaldırıp uçuracak kadar yardımcı olabilirken, sıra bana geldiğinde hiçbir çıkar yol bulamıyorum. Hayat mı zor, yoksa hayatı zorlaştıran ben miyim? İnsanların ihtiyacı olan şeyleri onlara sağlayıp hayran sayfama üye eklerken, kendime hayran olamadım.

Hediyeler arasında...
Mum gibi hissediyorum kendimi. Herkese ışığım var ama kendime yok. Bir doğum günü partisinde söndürülmeden önce dilek tutan, hediyeler arasında seneminde olduğunu sanan ve bu yüzden yanmaya razı olan zayıf bir mum gibi.

Tekrar yakıyorlar
Belki de insanları anladığım için yanıyorum. Ben yandıkça gülümsemeler çoğalıyor, alkış sesleri artıyor. Gözlere ışıltılar saçıyorum. Beni söndürmek için nefeslerini sonuna kadar çekip üflüyorlar. Sönüyorum. Ama tekrar yakıyorlar. Sonra tekrar sönüyorum. İnsanların güldüklerini görebilmek için yanıp tükenmeye razıyım.

Ben de güleceğim
Bakalım, eğer boyum kısalıp daha erimediysem, bir dahaki sefere yine alkışlarla karşılanacağım, insanların gözlerinde yine parlayacağım. Her geçen senede yanımdaki mumların sayısı artacak ve belki bir gün hediyelerin arasından senem çıkacak ve ben de güleceğim.

Yorumlar

  1. Kendini birşeye benzetme işini güzel yapıyorsun. Çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. Harika, çok etkilendim. Gerçekten çok güzel. Fakat senem nedir anlayamadım.

    YanıtlaSil
  3. Çocuk çok tatlı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?