Müşteri temsilcisinin hazır metinleri okuyup “ Onaylıyor musunuz? ” sorusuna karşılık, “ Hiç bir şekilde hiç bir ücret ödemeden, Kredi Kartı Ödeme Güvencesinden yararlanabilecek miyim? Eğer siz bunu onaylıyorsanız ben de onaylıyorum. ” diyerek başa bela olma listesinde tekrar ilk sırayı alan Garanti Bankası, ilk faturada Kart Ödeme Güvencesi başlığı altında harcamalarımın yüzde birini kesince dayağı haketti. Haklı Müşteri Hattı’nı aramamı söylediler. Buranın şikayetler karşısında, özür dilemekten başka bir şey yapmadığını biliyordum. Ödediğim primin geri iade edilmeyeceğini söylemeleri onlara daha da güzel şeyler söylememe neden oldu. Kod adı Tuğba Bana 25 gün önce yanlış bilgi veren elemanı, telefonun diğer ucundaki, kod adı Tuğba olan arkadaşına şikayet ettim. Arama kayıtları mevcut olduğundan hata yapan elemanı hemen tespit ettiler. Şikayetimi nasıl takip edeceğimi sordum. İşte böyle takip edeceksiniz: Banka Gizlilik Politikası nedeni ile şikayetinizi takip edemeceksiniz. ...