Kayıtlar

iPohone 4 sim card kesici geldi

Resim
iPOHONE SİM CARD KESİCİ GELDİ!

Nokia Fiskeleme Teknolojisi

Resim
Nokia yeni modelleri ile birlikte, yeni teknolojilerini de kullanıcıların hizmetine sunuyor. Finlandiyalı Bilim adamlarının " Çimdikleme teknolojisi " sonrasında yaptıkları uzun çalışmalar sonrasında, "Nokia Fiskeleme" teknolojisi de insanlığın hizmetine sunuldu. Fiske dediğimizde benim aklımda "Ya dövmedim sadece bir fiske vurdum." cümlesi geliyor. Fiskenin anlamı da zaten, orta parmak ile baş parmağı birleştirip gerdirerek vurma anlamında. ama bunu telefona nasıl uygulayacağız bilmiyorum.

Turkcell, son bir yılda 14 milyon abone kaybetti

Resim
Önce belgeler: Turkcell’in geçen sene açıkladığı ve şuan kendi internet sitesinde de bulabileceğiniz abone sayısı rakamları: İnanmazsan say bak Rakamlara göre geçen sene 3. çeyrekte Turkcell’in abone sayısının 36 milyon olduğu görülüyor. Şimdi ise bu rakam 33.9 milyon. Bu durumda “12 milyon kişinin” Turkcell’i tercih etmesi için, önce 14 milyon kişinin Turkcell’den ayrılması gerekli. Vodafone’un Kaçan Kurtuluyor reklamı Bu büyük rakamların oluşmasını Numara Taşıma sistemi sağladı. Turkcell’in, Numara Taşıma’nın ilk ayında “Birinciyiz.” reklamlarını hatırlıyoruz. Şimdi bu reklamları Vodafone yapıyor. Vodafone’un “Kaçan Kurtuluyor.” reklamı ise Turkcell’den ayrılan 14 milyon abonenin en güzel ifade şekli. Yani, dün gazetelerin arka sayfalarında yer alan ve Turkcell Teşekkürler kampanyasının da sloganı olan “Son bir yılda 12 milyon kişi Turkcell’i tercih etti.” muhabbeti, bakış açınıza göre farklılıklar göstermektedir. Turkcell bu konuya hep at gözlükleri ile baktığı için son

Turkcell NARinna na na kampanyası

Resim
Turkcell'in en sevdiği meyve NAR. Şu an devam eden 6 tane NAR kampanyası var. NAR ile ilgili o kadar çok kampanya yapıldı ki, artık NAR'ın başına sonuna koyacak bir isim kalmadı: .

Orjinal iPet LCD :)

Resim

Garanti'den yeni icat: Banka Gizlilik Politikası

Müşteri temsilcisinin hazır metinleri okuyup “ Onaylıyor musunuz? ” sorusuna karşılık, “ Hiç bir şekilde hiç bir ücret ödemeden, Kredi Kartı Ödeme Güvencesinden yararlanabilecek miyim? Eğer siz bunu onaylıyorsanız ben de onaylıyorum. ” diyerek başa bela olma listesinde tekrar ilk sırayı alan Garanti Bankası, ilk faturada Kart Ödeme Güvencesi başlığı altında harcamalarımın yüzde birini kesince dayağı haketti. Haklı Müşteri Hattı’nı aramamı söylediler. Buranın şikayetler karşısında, özür dilemekten başka bir şey yapmadığını biliyordum. Ödediğim primin geri iade edilmeyeceğini söylemeleri onlara daha da güzel şeyler söylememe neden oldu. Kod adı Tuğba Bana 25 gün önce yanlış bilgi veren elemanı, telefonun diğer ucundaki, kod adı Tuğba olan arkadaşına şikayet ettim. Arama kayıtları mevcut olduğundan hata yapan elemanı hemen tespit ettiler. Şikayetimi nasıl takip edeceğimi sordum. İşte böyle takip edeceksiniz: Banka Gizlilik Politikası nedeni ile şikayetinizi takip edemeceksiniz.

Turkcell'den beni memnun eden biletler

Resim
12 Mart 2010 tarihinde Gnctrkcll Sinema kampanyasından yararlanamadığım için Turkcell'e gönderdiğim şikayet 150 gün sonra bana iki adet sinema bileti göndermeleri ile son buldu. Ayrıca şifre almak için göndermiş olduğun kısa mesajın ücretini de geri ödediler :) "Arıza sistemden kaynaklanmıştır." açıklaması için 150 gün geçmesini bekledik. Bu süre içerisinde Sanayi ve Ticaret Bakanlığına ve Bilgi Teknolojileri Kurumunua da dilekçe ile bilgi gönderdim. Tüm bu işlemlerin sonunda iki adet sinema bileti ve geri iade edilen 50 Kuruş kazandım. Konunun özeti: 12 Mart 2010 tarihinde Gnçtrkcll Sinema Kampanyasından yararlanmak için Gnctrkcll şifremi POS cihazına girmiştim. Fakat cihazdan çıkan kağıtta, "Bu kampanyaya sadece Gnctrkcll üyeleri katılabilir." uyarısı bulunuyordu. Bunun üzerine yaptığım şikayette, onlarca telefon görüşmesi, e-postalar geldi gitti. 150 gün sonra Turkcell'den arayan yetkili arızanın sistemden kaynaklandığını söyledi ve adresime iki bi